我的照片
I have Good day and Bad days & sometimes take it out on others ❤ I think I'm a strange girl, sometimes emo's action, sometimes funny's action. There's a boy that i can't seem to stop thinking about :)❤ I can't go one day without saying & doing something silly. I truly don't know what i'd do without my friends. Libra of me, afraid lonely.i need some noise around me XD I can be stubborn, cutie and a little clueless at times and sometimes,in one day,dozen of things go wrong ❤ but when i take a step back and look at things clearly,I realize how much i appreciate life, with every imperfection. I know that i'm still young,i know i have a lot to learn. I am a person does not like to mention in the past ,I love my life now and I only care about my future. Nobody can influence my life .And Nice to meet you all ❤ =)

ℓσʌɛℓʏ ғσℓℓσωɛяƨ :)

2013年9月6日星期五

今晚老子就要放纵!




沒有什麼叫永遠的事

你終究還是變了

沒有理由

如此虛偽

我愛你這種屁話給我滾遠一點

今晚老子就要放縱


別管我啊

反正我以前也是一個人

什麼都沒有

一切都失去意義

少在那裡拿著糖果安慰我

今晚老子就要放縱


憤怒的吶喊讓我頭暈目眩

我揮霍時間 把怒氣發在別的情侶身上

我漫無目的找人挑起是非 就像街頭的惡霸一樣

老子偶爾也要放縱

所以我故意跛著腳

在這個叫做世界的電影裡 主角是妳和我

我孤單的身處在孤島 無路可去

空蕩蕩的大街上滿是孤雁

天氣是那麼晴朗 卻和我的心背道而馳


只相信你一個人 曾經那麼幸福的我

真好笑啊 我竟然這樣被你甩了

曾經拉著小指和我誓言的你

結果...


畫上厚重眼線的我 用了一整瓶髮膠

穿上皮褲皮衣 然後做個鬼臉

藏起悲傷繼續往前 我要再更加放縱一點

我要讓你感到虧欠於我 

我朝著天空吐了口水 喀~呸

我不停地罵著髒話

 
還有冷冽的眼神讓妳害怕

老實講 其實我也挺害怕的

 
想要回頭但我無路可走

我想要擁有被愛的感覺但我無人可愛

那又怎麼樣呢 我改變不了任何事情



今晚 不能什麼話都別說嗎

我沒想到自己一個人是這麼的艱難(我好想你)

今晚 就今晚 可以為了我做個朋友嗎

這樣的好天氣 這樣美麗的天氣 也是想你的日子

今晚老子就要放縱.












没有评论:

发表评论

mY Lovely songs ♥

Black Lamborghini =)

Black Lamborghini =)

Pink lamborghini XD

Pink lamborghini XD